Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Claudia" w lutym ze wzrostem sprzedaży

W lutym liderem w segmencie była "Kobieta i Życie", "Claudia" zanotowała wzrost sprzedaży

„Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) to najchętniej kupowany miesięcznik poradnikowy. W lutym wzrost sprzedaży w tym segmencie zanotowała jedynie „Claudia” (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem pisma "Kobieta i Życie" w lutym wyniosła 232 754 egz. (spadek o 16,99 proc. względem lutego 2019 roku). Kolejne miejsca zajęły: "Dobre Rady" (Burda Media Polska) - 168 237 egz. (spadek o 10,05 proc.), "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 164 736 egz. (spadek o 18,69 proc.), "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) - 145 270 egz. (spadek o 1,33 proc.), "Claudia" (Burda Media Polska) - 96 957 egz. (wzrost o 11,38 proc.), "Cała Ty" (Wydawnictwo Bauer) - 83 265 egz. (spadek o 12,13 egz.), "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) - 53 668 egz. (spadek o 30,06 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(PAZ, 28.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.