"Claudia" w lutym ze wzrostem sprzedaży
W lutym liderem w segmencie była "Kobieta i Życie", "Claudia" zanotowała wzrost sprzedaży
„Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) to najchętniej kupowany miesięcznik poradnikowy. W lutym wzrost sprzedaży w tym segmencie zanotowała jedynie „Claudia” (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem pisma "Kobieta i Życie" w lutym wyniosła 232 754 egz. (spadek o 16,99 proc. względem lutego 2019 roku). Kolejne miejsca zajęły: "Dobre Rady" (Burda Media Polska) - 168 237 egz. (spadek o 10,05 proc.), "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 164 736 egz. (spadek o 18,69 proc.), "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) - 145 270 egz. (spadek o 1,33 proc.), "Claudia" (Burda Media Polska) - 96 957 egz. (wzrost o 11,38 proc.), "Cała Ty" (Wydawnictwo Bauer) - 83 265 egz. (spadek o 12,13 egz.), "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) - 53 668 egz. (spadek o 30,06 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 28.04.2020)