"Dobre Rady" z jubileuszowym numerem na swoje 20-lecie. Katarzyna Dowbor na okładce
Na okładce listopadowego numeru pojawiła się Katarzyna Dowbor, stała felietonistka "Dobrych Rad"
Na rynek trafił jubileuszowy, listopadowy numer miesięcznika „Dobre Rady” (Burda Media Polska). Magazyn obchodzi w tym roku 20-lecie.
Na okładce listopadowego numeru pojawiła się Katarzyna Dowbor, stała felietonistka "Dobrych Rad", która swojej redakcji udzieliła również wywiadu. W środku jubileuszowego wydania jest m.in. konkurs wspomnieniowy oraz sesja modowa z udziałem trzech czytelniczek.
Czytaj też: Jacek Żakowski: "Okres zawieszenia Tomasza Lisa w Radiu Tok FM dobiega końca"
W portfolio Burdy "Dobre Rady" to najlepiej sprzedające się pismo poradnikowe. – Średnia sprzedaż „Dobrych Rad” od stycznia do czerwca 2022 roku wynosi 137 362 egzemplarzy – mówi „Presserwisowi” Olga Sztąberska, senior business manager w Burda Media Polska.
Od 1 czerwca nową redaktor naczelną „Dobrych Rad” jest związana z Burda Media Polska od wielu lat Renata Ciemięga. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Muchę, która odeszła z branży. – Mamy stałe fanki, ale dołączają do ich grona także nowe czytelniczki, a wśród nich coraz więcej jest młodych kobiet. Zauważyliśmy, że są to często młode mamy, kobiety, które zakładają rodzinę i dzięki „Dobrym Radom” łatwiej im zorganizować dom – zauważa Renata Ciemięga.
W ostatnim czasie Burda Media Polska podniosła ceny swoich czasopism, m.in. „Viva!” (z 4,99 zł na 5,99 zł), „Glamour” (z 6,99 zł do 7,99 zł), „Party” (z 3,49 zł do 3,89 zł), „Elle” (z 9,99 zł do 11,99 zł) i „Claudii” (z 4,99 zł do 5,49 zł). Cena „Dobrych Rad” to wciąż 2,99 zł.
Czytaj też: UKE i nadawcy telewizyjni przeciwni zmianie naziemnego kodeka dla Anteny HD
(AK, 07.10.2022)