Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięczniki kobiece prześcigają się w sprzedaży wakacyjnych dodatków

W pierwszym kwartale 2022 roku najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem luksusowym był "Twój Styl" (fot. Pixabay.com/kaboompics)

Dostępne od połowy czerwca w sprzedaży magazyny luksusowe i poradnikowe jak co roku w wakacje dołączają do swoich wydań książki i inne dodatki.

„Elle” (Burda Media) sprzedaje lipcowy numer z kosmetyczką. Cena z dodatkiem wynosi 13,99 zł, a bez dodatku – 9,99 zł.

Czytaj też: Rząd chce dopłacać twórcom do ubezpieczeń. Ale nie dziennikarzom freelancerom

Z kolei wydawca „Claudii” (Burda Media) podszedł do tematu dwutorowo: do sprzedaży trafiły numery z zestawem kosmetyków (9,99 zł) lub do wyboru z książką (10,99 zł). Wśród oferowanych tytułów znalazły się publikacje wydane przez Prószyński i S-ka: Sally Hepworth „Dobra siostra” i „Wszystkie ścieżki Rose” Donny Freitas.

„Zwierciadło” sprzedaje lipcowy numer z kosmetykami: cena z kremem do opalania wynosi 9,97 zł, a bez kremu: 9,99 zł. „Dobre Rady” (Burda Media) mają do zaoferowania lipcowy numer z krzyżówkami na lato (5,29 zł). Cena bez dodatku zaś to 2,99 zł.

Lipcowy „Twój Styl” (Bauer) już trafił do sprzedaży z książką Krystyny Kofty „My, czy ja i ty? Czyli moje na wierzchu". Cena magazynu z książką wynosi 12,99 zł, a bez książki – 9,99 zł.

Czytaj też: Polska znowelizuje Ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych

„Wysokie Obcasy Extra”(Agora) z nową makietą i logo sprzedają lipcowy numer z wydaniem specjalnym "Wysokich Obcasów" – "Psychologia dla rodziców" nr 1/22 (koszt 9,97 zł) lub tomikiem poezji i kosmetykiem do wyboru (9,96 zł). Cena bez dodatków to 9,99 zł.

Jak wynika z Polskiego Badania Czytelnictwa, średnia sprzedaż "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale wyniosła 92 654 egz. (dla wszystkich tytułów według nowego wskaźnika: sprzedaż wydania). Z kolei "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) sprzedawało średnio 91 311 egz. "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) rozchodziły się średnio w 47 680 egz., "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 33 466 egz., "Elle" (Burda Media Polska) – 23 182 egz., a "Glamour" (Burda Media Polska) – 14 535 egz.

Czytaj też: „Tygodnik Powszechny” wyda na jesieni specjalny magazyn literacki

(MZD, 21.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.