Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sebastian Karpiel-Bułecka i Julia Wróblewska w kampanii "Zobacz człowieka”

Celem kampanii ma być zdefiniowanie pojęcia stygmatyzacji oraz zaprezentowanie właściwej postawy wobec tego zjawiska (screen: YouTube/Ministerstwo Zdrowia)

Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kampanią edukacyjno-informacyjną "Zobacz człowieka”, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji i autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. Ambasadorami akcji są muzyk Sebastian Karpiel-Bułecka oraz aktorka Julia Wróblewska.

Celem kampanii ma być zdefiniowanie pojęcia stygmatyzacji oraz zaprezentowanie właściwej postawy wobec tego zjawiska – wspierania, a nie osądzania. Ambasadorzy opowiedzą, co czuje osoba stygmatyzowana i co można oraz należy zrobić, aby stygmatyzację zatrzymać.

Czytaj też: Prezes WP: o 5 proc. wzrośnie rynek reklamy internetowej w 2022 roku

Ponadto przygotowane zostaną filmy edukacyjne z udziałem ekspertów prezentujących temat od naukowej strony. Kampanię wesprą inne znane osoby, które wezmą udział w filmach edukacyjnych. Materiały będą stopniowo publikowane na stronie internetowej projektu.

Kampania obejmuje outdoor, kina, telewizję, internet, radio oraz prasę.

Czytaj też: Branża niechętnie mówi o legalności promowania alkoholu w social mediach

(AMS, 25.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.