Grandes Kochonos przekształca się w agencję Grandesi
Nowa identyfikacja ma wyrażać zmiany przeprowadzone w agencji
Od 1 lipca agencja Grandes Kochonos zmienia nazwę na Grandesi. To uwieńczenie zmian, jakie zaszły w firmie w ostatnim czasie.
Grandesi przeszli szybki proces digitalizacji zarówno na poziomie kompetencji, jak i operacyjnym. Nowym prezesem firmy jest Jacek Wlazło, założyciel agencji, jej dyrektor strategiczny i zarządzający. Został nim po decyzji Jacka Stalewskiego, wcześniejszego prezesa agencji, o odejściu z branży. Do agencji dołączyły nowe zespoły kreatywne oraz zostały poczynione inwestycje w rozwój studia do produkcji treści audio i wideo.
Czytaj też: UOKiK karze influencerów za brak współpracy ws. działań marketingowych
– Digitalizacja biznesu i komunikacji przyniosła trwałe zmiany w agencji. Przyspieszyła szybkość tworzenia i dystrybucji komunikatów, komunikaty są w tej chwili personalizowane w zależności od odbiorcy i kontekstu, oraz odbiorca może angażować się w komunikację lub nawet ją współtworzyć – mówi Wlazło. – Efektywne zarządzanie komunikacją w tym ekosystemie wymaga nowego podejścia i nowych narzędzi pracy. Odpowiedzią Grandesów jest praca dla klientów na podstawie Digital ToolKit – dodaje prezes.
Digital ToolKit pozwala zarządzać całym procesem tworzenia (strategią, kreacją, produkcją i emisją) w sposób spójny i uwzględniający różne grupy docelowe, konteksty i potrzeby personalizacji komunikacji. – W tworzeniu big idea i narracji marki korzystamy z dyscypliny w narracji, materiały produkujemy szybko i efektywnie kosztowo. Wspólnie z klientem analizujemy efekty kampanii i implementujemy wnioski w przyszłej komunikacji dla marki – dodaje Wlazło.
Czytaj też: Wydatki na reklamę internetową w Polsce wzrosły o 22 proc.
Nowa identyfikacja agencji ma wyrażać te zmiany. Nowym sygnetem marki jest kolorowy hasztag. – Poprzez zmieszanie kolorów chcemy opowiedzieć o szerokości naszych kompetencji. Sam hasztag nawiązuje do nieskończonej ilość tematów i opowieści. Nazwa firmy jest zapisana nowoczesnym fontem zgodnym z trendami wykorzystywanymi w komunikacji digitalowej. Na końcu nazwy Grandesi literka "I" nawiązuje swoim pochyleniem do hasztagu i zamyka kompozycję – opisuje Wlazło.
Agencja Grandes Kochonos została założona w 2006 roku. Zatrudnia 20 osób, jej największym klientem jest Play, którego obsługę utrzymała po wygraniu przetargu w marcu br. (agencja obsługuje Play od 2010 roku). Pozostali klienci to m.in. Bank Pocztowy, Stock Polska, Kenwood, Mercedes-Benz, Komfort.
Czytaj też: Afera z Michniewiczem. InPost oczekuje od PZPN zajęcia stanowiska
(AMS, 30.06.2022)