Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grandes Kochonos przekształca się w agencję Grandesi

Nowa identyfikacja ma wyrażać zmiany przeprowadzone w agencji

Od 1 lipca agencja Grandes Kochonos zmienia nazwę na Grandesi. To uwieńczenie zmian, jakie zaszły w firmie w ostatnim czasie.

Grandesi przeszli szybki proces digitalizacji zarówno na poziomie kompetencji, jak i operacyjnym. Nowym prezesem firmy jest Jacek Wlazło, założyciel agencji, jej dyrektor strategiczny i zarządzający. Został nim po decyzji Jacka Stalewskiego, wcześniejszego prezesa agencji, o odejściu z branży. Do agencji dołączyły nowe zespoły kreatywne oraz zostały poczynione inwestycje w rozwój studia do produkcji treści audio i wideo.

Czytaj też: UOKiK karze influencerów za brak współpracy ws. działań marketingowych

– Digitalizacja biznesu i komunikacji przyniosła trwałe zmiany w agencji. Przyspieszyła szybkość tworzenia i dystrybucji komunikatów, komunikaty są w tej chwili personalizowane w zależności od odbiorcy i kontekstu, oraz odbiorca może angażować się w komunikację lub nawet ją współtworzyć – mówi Wlazło. – Efektywne zarządzanie komunikacją w tym ekosystemie wymaga nowego podejścia i nowych narzędzi pracy. Odpowiedzią Grandesów jest praca dla klientów na podstawie Digital ToolKit – dodaje prezes.

Digital ToolKit pozwala zarządzać całym procesem tworzenia (strategią, kreacją, produkcją i emisją) w sposób spójny i uwzględniający różne grupy docelowe, konteksty i potrzeby personalizacji komunikacji. – W tworzeniu big idea i narracji marki korzystamy z dyscypliny w narracji, materiały produkujemy szybko i efektywnie kosztowo. Wspólnie z klientem analizujemy efekty kampanii i implementujemy wnioski w przyszłej komunikacji dla marki – dodaje Wlazło.

Czytaj też: Wydatki na reklamę internetową w Polsce wzrosły o 22 proc.

Nowa identyfikacja agencji ma wyrażać te zmiany. Nowym sygnetem marki jest kolorowy hasztag. – Poprzez zmieszanie kolorów chcemy opowiedzieć o szerokości naszych kompetencji. Sam hasztag nawiązuje do nieskończonej ilość tematów i opowieści. Nazwa firmy jest zapisana nowoczesnym fontem zgodnym z trendami wykorzystywanymi w komunikacji digitalowej. Na końcu nazwy Grandesi literka "I" nawiązuje swoim pochyleniem do hasztagu i zamyka kompozycję – opisuje Wlazło.

Agencja Grandes Kochonos została założona w 2006 roku. Zatrudnia 20 osób, jej największym klientem jest Play, którego obsługę utrzymała po wygraniu przetargu w marcu br. (agencja obsługuje Play od 2010 roku). Pozostali klienci to m.in. Bank Pocztowy, Stock Polska, Kenwood, Mercedes-Benz, Komfort.

Czytaj też: Afera z Michniewiczem. InPost oczekuje od PZPN zajęcia stanowiska

(AMS, 30.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.