Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Pawlicki będzie redaktorem naczelnym News 24

Jan Pawlicki był w przeszłości m.in. dyrektorem TVP 1 (screen: YouTube/Świat Rolnika)

Jan Pawlicki zostanie redaktorem naczelnym News 24. Zastąpi Andrzeja Andrysiaka, który, jak już informowaliśmy, odszedł ze stacji.

Ryszard Krajewski, prezes Astro, nadawcy kanału, powiedział "Presserwisowi", że Jan Pawlicki już zaczął pełnić obowiązki redaktora naczelnego News 24, a umowa z nim ma być podpisana w najbliższych dniach.

Działania News 24 odbiegają od pierwotnych ustaleń

Andrzej Andrysiak, poprzedni naczelny, zrezygnował z funkcji. Pełnił ją od stycznia. Z naszych informacji wynika, że nie chciał firmować swoim nazwiskiem działań stacji, której funkcjonowanie odbiegało od pierwotnych zapowiedzi i ustaleń. Chodziło m.in. o wstrzymanie zatrudniania kolejnych dziennikarzy czy braki techniczne i infrastrukturalne, które rzutowały na jakość programu.

Czytaj też: TVP ponownie upomniana przez KRRiT za "für Deutschland" Tuska w "Wiadomościach"

Jan Pawlicki był w przeszłości m.in. dyrektorem TVP 1 oraz pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wewnętrznej produkcji filmowej i serialowej (już po objęciu funkcji prezesa TVP przez Jacka Kurskiego). Ostatnio współpracował z Janem Pospieszalskim przy tworzeniu jego kanału na YouTube (Pospieszalski zawiesił jednak jego działalność). W News 24 Pawlicki był dotychczas wydawcą dnia.

Według Nielsen Media w kwietniu News 24 zanotował zerowy udział zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnych 16-49 i 16-59. Kanał nadaje od 1 marca, a od kwietnia emituje reklamy, za sprzedaż których odpowiada TVN Media. Stacja na razie jest dostępna tylko u małych operatorów kablowych, ale 23 maja wejdzie do łódzkiej sieci Toya, która ma około 160 tys. klientów.

Czytaj też: KRRiT: pasek TVP Info "Nuklearny atak Putina na Ukrainę" mógł wywołać panikę

Spółka Astro, nadawca News 24, w pierwszym kwartale 2022 roku miała 1,43 mln zł straty netto (wobec 186,7 tys. zł straty rok wcześniej). Wzrost starty firma tłumaczy kosztami uruchomienia News 24.

(MNIE, 19.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.