Ślązag.pl z dobrymi wynikami na koniec pierwszego miesiąca działalności
Portal Ślązag odwiedziło w ciągu trzech tygodni marca ponad 195 tys. unikalnych użytkowników (grafika: Slazag.pl)
Ślązag.pl - internetowy serwis poświęcony Śląskowi i Zagłębiu spółki Media Operator - po pierwszych 20 dniach działalności (od 10 do 31 marca) zanotował 195 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad milion odsłon.
- Z całą pewnością na nasz wynik wpływa to, że stawiamy na dobre jakościowo dziennikarstwo, zagospodarowując obszary, które w lokalnych serwisach często leżały odłogiem - mówi Marcin Zasada, redaktor naczelny portalu.
Czytaj też: Slazag.pl, czyli Ślązag - rusza nowy serwis internetowy dla Śląska i Zagłębia
- Jesteśmy mocno zakotwiczeni w regionie. Nawet kwestie globalne prezentujemy przez pryzmat regionu i jego mieszkańców.
grafika: Slazag.pl
Od początku marca, kiedy ruszała strona Ślązag.pl, w serwisie opublikowano 1350 artykułów. Poza Ślązagiem spółka Media Operator wydaje jeszcze 11 innych serwisów lokalnych, w tym 24Kato.pl, Chorzowski.pl, 24zagłębie.pl i Tarnowskiegóry.info.
Czytaj też: "Dziennik Zachodni" w reportażu multimedialnym pokazuje uchodźców z Ukrainy
(PAR, 04.04.2022)