Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartował nowy magazyn lifestylowy "eBilet NOW". Koncerty, kultura i sport

Magazyn "eBilet NOW" zadebiutował w czwartek 14 marca (screen: Now.ebilet.pl)

Rusza "eBilet NOW", magazyn lifestylowy online serwisu biletowego eBilet. Materiały dotyczyć będą rozrywki, kultury i sportu. Adresatami są fani popkultury, kibice oraz przedstawiciele branży eventowej.

Magazyn ma informować o tym, co dzieje się w świecie rozrywki i inspirować do aktywnego uczestnictwa w imprezach kulturalnych i sportowych. Ma sprawić, by udział w wydarzeniach live stał się integralną częścią stylu życia. Na stronie publikowane będą newsy o najnowszych trendach muzycznych, koncertach i festiwalach, wystawach czy turniejach sportowych.

Nowy serwis ma zbliżać fanów do swoich idoli. Na portalu znajdą się autorskie wywiady z artystami, sportowcami i twórcami. Czytelnicy znajdą tam również rekomendacje i relacje live z najciekawszych imprez.

"Na »eBilet NOW« nie znajdziecie tekstów rodem z serwisów plotkarskich. Za to gwarantujemy, że przeczytacie treści ciekawe, rzetelne, z pazurem. Pokażemy, że kultura jest dla każdego. Nie chcemy siedzieć w mieszkaniu, szkoda na to życia, gdy na zewnątrz każdego dnia tyle się dzieje" - opisuje Jan Kaliński, redaktor naczelny "eBilet NOW" i head of customer activation and engagement w eBilet.

Redaktorem prowadzącym w magazynie został Wojciech Patatyn, kiedyś odpowiedzialny za stronę główną Wirtualnej Polski, a później stronę główną Allegro. Z redakcją magazynu współpracują na stałe doświadczeni redaktorzy kulturalni i sportowi, niezależni twórcy, eksperci oraz osoby interesujące się popkulturą.

W serwisie przeczytać można teksty stworzone m.in. przez Aleksandrę Gieczys ("Gazeta Wyborcza", OKO.press), Ulę Korąkiewicz (Wirtualna Polska), Jakuba Wojakowicza (dawniej Rytmy.pl) czy Martynę Kościelnik.

- W eBilet łączymy publiczność z organizatorami różnorodnych wydarzeń, dlatego na naszym blogu będziemy również prezentować informacje zza kulis branży eventowej i edukować o działalności promotorów - dodaje Kaliński.

(PAR, 15.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.