Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kerris wstrzymuje działania reklamowe na rosyjskim Yandexie

Kerris Group zajmuje się kompleksową obsługą digitalową (fot. materiały prasowe)

Agencja Kerris podjęła decyzję o rezygnacji z zakupu reklam na rosyjskiej platformie Yandex, która po Google jest drugą co do wielkości wyszukiwarką w języku rosyjskim.

Biuro prasowe Kerris Group przekazało, że powodem są działania Yandex dezinformujące rosyjskich internautów. Jak informował niedawno Reuters, użytkownicy szukający artykułów dotyczących wojny w Ukrainie otrzymują komunikaty o "fałszywych informacjach", które mają przekazywać zachodnie media.

Czytaj też: Internauci atakują Rosjan na mapach Google i Yandexa. "O Kremlu nie piszcie"

Decyzja Kerris została podjęta w porozumieniu z klientami, których agencja obsługuje na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Wśród nich są m.in. Bonduelle Polska, Dar Natury, Nufarm, Magda Butrym i Tauron Sprzedaż.

(KAP, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.