Aldi z kampanią employer branding. Celem budowanie pozytywnej reputacji
Kampania jest prowadzona w internecie, social media i w outdoorze (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Aldi uruchomiła kampanię employer branding pod hasłem "Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami", która ma na celu budowanie pozytywnej reputacji marki jako pracodawcy.
Kampania startuje 21 lutego. Aldi chce przedstawić się potencjalnym pracownikom jako pewne miejsce pracy, oferujące możliwości rozwoju. Firma zarazem podkreśla, że w swoich działaniach chce być autentyczna i pokazywać prawdziwe realia w branży retail. Do działań promocyjnych zaprosiła pracowników, którzy mają tworzyć wizerunek firmy w social media.
Kampania będzie prowadzona w internecie, social media i w outdoorze. Na jej potrzeby powstała platforma Praca.aldi.pl. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow. Aldi posiada 204 sklepy w Polsce i zatrudnia blisko 3600 pracowników.
(KAP, 21.02.2022)