Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aldi ponownie wybiera Carat

Carat współpracuje z Aldi od stycznie 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa Carat (Dentsu Polska) po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów Aldi.

Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach offline i online.

Carat współpracuje z Aldi od stycznia 2020 roku. Pierwsza umowa wygasała z końcem br. Kolejna będzie obowiązywać przez dwa lata.

Aldi ma w Polsce ponad 260 marketów, to dwukrotnie więcej niż w 2020 roku.

(KAP, 08.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.