Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Aldi startuje z nową platformą komunikacyjną, Opus B jest jej autorem

Wyróżnikiem idei kreatywnej kampanii Aldi ma być określenie „COŚ” (fot. materiały prasowe)

Agencja Opus B rozpoczęła stałą współpracę z marką Aldi. Nowa platforma komunikacji „Aldi ma to COŚ!” ma budować wizerunek przyjaznego sklepu.

Wyróżnikiem idei kreatywnej ma być określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużą plastyczność – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom marki rozpoznawalność.

 - Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre produkty - międzynarodowe i lokalne w wysokiej jakości w Aldi mają w sobie to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła: „Raz Aldi, zawsze Aldi” - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi.

Działania promocyjne Aldi zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online wideo oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.

Opus B 4Corporate wsparł także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi, informującą o nowej kampanii.

Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.

(AMS, 08.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.