Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Aldi startuje z nową platformą komunikacyjną, Opus B jest jej autorem

Wyróżnikiem idei kreatywnej kampanii Aldi ma być określenie „COŚ” (fot. materiały prasowe)

Agencja Opus B rozpoczęła stałą współpracę z marką Aldi. Nowa platforma komunikacji „Aldi ma to COŚ!” ma budować wizerunek przyjaznego sklepu.

Wyróżnikiem idei kreatywnej ma być określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużą plastyczność – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom marki rozpoznawalność.

 - Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre produkty - międzynarodowe i lokalne w wysokiej jakości w Aldi mają w sobie to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła: „Raz Aldi, zawsze Aldi” - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi.

Działania promocyjne Aldi zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online wideo oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.

Opus B 4Corporate wsparł także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi, informującą o nowej kampanii.

Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.

(AMS, 08.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.