Sieć Aldi startuje z nową platformą komunikacyjną, Opus B jest jej autorem
Wyróżnikiem idei kreatywnej kampanii Aldi ma być określenie „COŚ” (fot. materiały prasowe)
Agencja Opus B rozpoczęła stałą współpracę z marką Aldi. Nowa platforma komunikacji „Aldi ma to COŚ!” ma budować wizerunek przyjaznego sklepu.
Wyróżnikiem idei kreatywnej ma być określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużą plastyczność – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom marki rozpoznawalność.
- Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre produkty - międzynarodowe i lokalne w wysokiej jakości w Aldi mają w sobie to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła: „Raz Aldi, zawsze Aldi” - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi.
Działania promocyjne Aldi zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują produkcję spotów TV, działania online wideo oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne.
Opus B 4Corporate wsparł także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi, informującą o nowej kampanii.
Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.
(AMS, 08.11.2021)