Columbus z kampanią reklamową w Telegazecie
Dział marketingu Columbus odpowiada za kreację i strategię kampanii (screen: Telegazeta)
W najnowszej kampanii marketingowej "Dostęp do przeszłości" dostawca fotowoltaiki Columbus postanowił wykorzystać Telegazetę, jeden z popularnych nośników reklamowych lat 90.
W kreacji reklamowej występuje "szalony naukowiec", który cofa się do czasów, gdy płacił za prąd 40 zł miesięcznie. W kampanii firma Columbus wspomina lata 90. z nostalgią i podkreśla, że wykorzystując produkty z jej oferty, możliwy jest "powrót do przeszłości" przynajmniej w wypadku cen energii. Reklama Columbusa jest prowadzona w social mediach, prasie, serwisach internetowych, na stronie Dostepdoprzeszłosci.pl i na 544 stronie Telegazety.
Według badań Kantar z 2019 dostęp do teletekstu ma 2,7 mln Polaków. 85 proc. z nich korzysta z Telegazety co najmniej raz w tygodniu. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada dział marketingu firmy.
(KAP, 19.01.2022)