Agencja należąca do Havas Media Group zdobywa budżet mediowy Pepco
![](/images/contents/photo_68546_1639645115_big.jpg)
Pepco to sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych (fot. materiały prasowe)
Należąca do Havas Media Group agencja Fullsix Media wygrała przetarg na prowadzenie działań mediowych dla marki Pepco w 15 krajach.
Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie oraz współpracę z mediami w takich krajach, jak: Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Austria, Serbia i Chorwacja. Dom mediowy będzie odpowiedzialny również za rozwój Pepco na nowych rynkach.
Dotychczas Pepco było obsługiwane przez MediaCom Warszawa. W przetargu brało udział pięć agencji, a jego audytorem była firma Stars.
(KAP, 16.12.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)