Arkadiusz Urban na czele Havas Digital Innovation, nowej jednostki Havas Media Network

Arkadiusz Urban objął nowo utworzone stanowisko (fot. materiały prasowe)
Arkadiusz Urban objął nowo powstałe w Havas Media Network stanowisko – został head of digital innovation and business development w nowej jednostce Havas Digital Innovation.
Havas Media Network wzmacnia obszar digital o nową ofertę strategiczną dla klientów sieci w postaci najnowszych technologii, trendów, analityki, nowych metod zarządzania procesem oraz sztucznej inteligencji, w tym projektów niestandardowych. Havas Digital Innovation będzie skupiał się na procesie dopasowywania najnowszych rozwiązań AI do potrzeb klientów i budowania rozwiązań w obrębie HMN.
Czytaj też: Urszula Czerniawska-Kapeluch z nowymi zadaniami w Kompanii Piwowarskiej
Nowo utworzona jednostka ma za zadanie wzmocnić wszystkie zespoły klienckie i specjalistyczne agencji: Havas Play, Havas Market, Ecselis, Data Business Intelligence oraz Havas Programmatic Hub.
Arkadiusz Urban jest strategiem z wieloletnim doświadczeniem zdobytym zarówno po stronie agencji, jak i marek. Ostatnio pracował jako dyrektor marketingu w MPP – Cyfrowa Foto, gdzie zarządzał zespołami e-commerce i marketingu. Wcześniej związany był z agencją Kalicińscy jako head of mobile oraz z agencją Truly jako strategy & business director. Na koncie ma pracę dla takich marek, jak Ubisoft, Żywiec i Knorr.
Urban będzie raportował do Beaty Magdziarz, chief digital officer.
Czytaj też: UOKiK kontroluje platformy e-commerce. Zalando, Booking i Travelist zagrożone karą
(KAP, 05.09.2023)
