Havas z nową globalną identyfikacją wizualną. Pierwszy raz od 20 lat
Logotyp Grupy Havas stworzyła agencja Conran Design Group (fot. materiały prasowe)
Grupa Havas pierwszy raz od 20 lat podjęła decyzję o kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej.
Havas połączyła wszystkie swoje brandy pod jedną wspólną marką, która ma podkreślać charakter agencji zorientowanej na klienta i łączącej pod jednym dachem kreatywność, komunikację i rozrywkę.
Czytaj też: PKN Orlen już oficjalnie zmienia nazwę na Orlen SA
Identyfikacja została stworzona przez zespół Conran Design Group, agencję brandingową Havas. Odświeżenie komunikacji wizualnej rozpoczęło się 13 czerwca w siedzibie głównej Havas w Paryżu, a także w kluczowych lokalizacjach Havas Villages na całym świecie. Aktualizacja obejmuje wszystkie fizyczne i cyfrowe marki Havas, w tym agencje z Polski.
Na grupę Havas składają się dwie sieci. W Polsce w skład Havas Creative Network wchodzą agencja reklamowa Havas Warsaw, agencja public relations Havas PR Warsaw oraz agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich – Havas Engage. Od 2018 roku polskim oddziałem Havas Creative Network zarządza Dorota Mazur i odpowiada ona za wszystkie spółki.
Na Havas Media Network składają się Havas Media, Arena Media i Fullsix Media oraz jednostki działające w obszarze digital marketingu, czyli Ecselis (agencja performance), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (rozrywka, media społecznościowe, influencer marketing, gaming, e-sport), Havas Market (usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.
Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play, także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad
(KAP, 04.07.2023)