Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN i TVP miały uwagi do spotów w kampanii TakDlaPodpasek.pl

Film porusza problem braku dostępu do środków higieny menstruacyjnej, którego codziennie doświadczają uczennice z całej Polski (screen YouTube.com/Okresowa Koalicja)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania społeczna Kulczyk Foundation i Okresowej Koalicji TakDlaPodpasek.pl, która jest apelem do polityków, by przyjęli ustawę o darmowym dostępie do podpasek w każdej szkole. Jak ustalił "Presserwis", część nadawców telewizyjnych nie wyraziła zgody na emisję pełnej wersji spotów, w której widać krew menstruacyjną.

Kampania, która opiera się na spocie świadomościowym, zadebiutowała w poniedziałek 17 kwietnia na antenach kanałów grupy Polsat, TVN i TVP oraz w dziesiątkach kanałów tematycznych. Film pojawi się również w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku oraz w serwisie YouTube. Spot opowiada historię dziewczynek i kobiet, które łączy szkoła oraz temat menstruacji.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że jedynie kanały grupy Polsat nie ocenzurowały wideo stworzonego na potrzeby działań edukacyjnych. Kanały TVN i TVP nie chciały, aby w nagraniu była widoczna krew. Podobnie na menstruację zareagowały aplikacje należące do ekosystemu Meta. Pełna nieocenzurowana wersja spotu jest dostępna jedynie na kanale YouTube fundacji.

Film porusza problem braku dostępu do środków higieny menstruacyjnej, którego codziennie doświadczają uczennice z całej Polski. Jedną z ról w spocie zagrała Marianna Zydek. W rolę narratorki wcieliła się Magdalena Cielecka.

Spot został przygotowany w kilku wersjach: 60, 30 i 4 x 15 sekund. Wersje różnią się bohaterkami i scenariuszem. Wszystkie odsłony kampanii łączy problem ubóstwa i wykluczenia menstruacyjnego. Każda wersja nawołuje do podpisania apelu do rządzących w tej sprawie. Inicjatywę można wesprzeć na stronie TakDlaPodpasek.pl.

Za działania kreatywne odpowiada agencja Havas Warsaw. Reżyserką spotu była Monika Kmita, za produkcję odpowiada Dynamo Film, podtprodukcję - Delapost, a dźwięk - Rytmika. Zakupem mediów zajęła agencja mediowa Havas Media.

(KAP, 18.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.