Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów informacyjnych. Wyniki TVN 24, Republiki, TVP Info  |  Badanie: Widzom najbardziej brakowałoby Polsatu i TVN  |  Zmiana na stanowisku szefa newsroomu Biełsatu  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debata Top Marki: wygrały firmy, które twardo trzymały się wartości

Debata została nagrana w studiu Wirtualnej Polski

Współodpowiedzialność to słowo klucz tegorocznej debaty Top Marki. "Liderzy muszą uczyć współodpowiedzialności w firmach na poziomie wszystkich pracowników, bo od tego zależy, czy organizacja przetrwa trudny czas pandemii, czy nie" – mówili uczestnicy debaty Top Marki.

Temat tegorocznej debaty Top Marki współorganizowanej przez Press-Service Monitoring Mediów i magazyn "Press" brzmiał: "Praca w nowej rzeczywistości. Jak mówić o tym, co pandemia zmieniła w biznesie". W debacie prowadzonej przez dziennikarkę "Press" Barbarę Erling wzięli udział: Karolina Łuczak, rzeczniczka prasowa Provident Polska, Sebastian Bykowski, prezes PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu BNP Paribas Bank Polska, Łukasz Niewola, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Grupy Lux Med oraz Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. 

Podczas debaty rozmówcy wskazywali, że 1,5 roku pandemii zweryfikowało zachowania wielu firm pod kątem zarządzania komunikacją, ludźmi czy wizerunkiem firmy. A te organizacje, które miały już wypracowane mechanizmy działania w warunkach kryzysowych, radziły sobie zdecydowanie lepiej. 

– Te organizacje, które już wcześniej przeszły przez jakieś głębokie kryzysy, w pandemii o wiele lepiej sobie poradziły. Rzeczywiście procedury, sprawdzone rozwiązania, miały tutaj kolosalny wpływ na to, jak firma poradziła sobie w relacjach z otoczeniem – mówił Sebastian Bykowski, prezes PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 

Uczestnicy dyskutowali o wyzwaniach związanych z organizacją pracy. Zwracano uwagę, że firmy muszą być elastyczne w stosunku do pracowników, by móc podążać za ich oczekiwaniami.

– Podejście do pracy zdalnej bardzo się zmieniło. Pracownicy z długim stażem, którzy przez wiele lat marzyli o pracy w stylu „komputer na plaży”, dziś bardziej skłaniają się ku pracy w biurze. Ci z krótszym stażem wyobrażają sobie, że mogliby trzy-cztery dni w tygodniu pracować zdalnie. Musimy być elastyczni i mieć zaufanie do menedżerów, że oni w ramach pracy ze swoją grupą znajdą optymalne rozwiązanie, że będą słuchać ludzi – mówi Łukasz Niewola, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR Grupy Lux Med.

– Olbrzymie wyzwanie stoi przed każdym pracodawcą: jak zapewnić równowagę między życiem zawodowym a życiem prywatnym – stwierdziła Karolina Łuczak, rzeczniczka prasowa Provident Polska.

W czasie pandemii firmy musiały wejść w tryb kryzysowy. Zmienność warunków, wymagała poszukiwania nowych rozwiązań, które nie zawsze zdawały egzamin. Dzięki temu organizacje dały sobie jednak większy margines błędu. 

– Uważam, że to nie pandemia sprawiła, że pozwalamy sobie na błędy, ale zmienność sytuacji. Musimy nauczyć się szybciej decydować i przekazywać empowerment do zespołu menedżerów. I dać im przyzwolenie na popełnianie błędów – przekonywał Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu BNP Paribas Bank Polska. 

– Wchodzimy w erę szybszego podejmowania decyzji przy znacznie mniejszej liczbie informacji. Mam wrażenie, że w mojej organizacji coraz częściej podejmuję decyzje nie na bazie tego, co wiem, ale na bazie tego, czego nie wiem – zaznaczał Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion.

Całą debatę można obejrzeć na You Tubie oraz na stronie Topmarka.eu.

(BAE, 03.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.