Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport Meetrics: reklamy display zyskały na widoczności

Reklamy wideo nadal są bardziej widoczne od reklam display (fot. Marvin Meyer/Unsplash)

Raport "Viewability Benchmarks" przygotowany przez Meetrics wskazuje, że w trzecim kwartale 2021 roku w działaniach reklamowych online reklamy typu display zyskały na widoczności, podczas gdy reklamy wideo straciły.

W trzecim kwartale br. reklamy display zyskały na widoczności w stosunku do badań dotyczących drugiego kwartału. Ich wartość viewability wzrosła z 62 do 64 proc. W stosunku do reklam wideo wskaźnik ten spadł z 78 do 76 proc.

Wśród desktopowych formatów najbardziej widoczny był skyscraper (wysoka reklama banerowa), a na mobile baner 320x50. Formaty te osiągnęły odpowiednio 81 proc. i 89 proc. viewability.

Widoczność (viewability) w raporcie opiera się na definicji rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uznawana za widoczną, jeśli co najmniej połowa jej powierzchni jest widoczna przez co najmniej sekundę. W wypadku wideo 50 proc. powierzchni musi być widoczne przez dwie sekundy.

(KAP, 21.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.