Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sputnik Studio zmienia sposób funkcjonowania i zmniejsza stały zespół

Magdalena Czmuda Sputnik Studio założyła w 2010 roku (fot. materiały prasowe)

Firma produkcyjna Sputnik Studio, działająca w Polsce i Stanach Zjednoczonych (Los Angeles), zmienia zasady funkcjonowania na rynku i redukuje liczbę pracowników zatrudnionych na stałe.

- Przechodzimy w Polsce na system pracy, który funkcjonuje w Stanach Zjednoczonych - wyjaśnia Iga Zawadzińska, dyrektor zarządzająca Sputnik Studio. Chodzi o zredukowanie zespołu na stałe zatrudnionego w studio - jako stali pracownicy pozostają w nim tylko producenci, firma zaś rezygnuje z etatowego zatrudniania kierowników produkcji, asystentów itp. - Wszystkich zatrudniamy do projektu, w zależności od potrzeb - wyjaśnia Zawadzińska. Dodatkowo reżyser wybiera producenta, z którym chce współpracować - co owocuje współpracą najlepszą z możliwych.

Z 10-osobowego zespołu warszawskiego oddziału Sputnik Studio na stałe pozostało w nim czterech producentów. - Pozostałe osoby współpracują z nami na zasadzie freelance - dodaje Zawadzińska. - Na zakończenie współpracy zdecydowały się dwie osoby, preferujące zatrudnienie na innych warunkach.

W amerykańskim oddziale Sputnik Studio zatrudnionych jest również czterech producentów.

Sputnik Studio istnieje od 2010 roku, amerykański oddział został powołany trzy lata temu. Jego głównym obszarem działalności jest produkcja reklamowa i telewizyjna, realizuje produkcje wideo na potrzeby kampanii ATL, BTL oraz internetu. Warszawska firma realizowała ostatnio projekty dla takich klientów, jak m. in. Danone, Samsung, Huawei, Carlsberg (Harnaś) i Plus. Klientami amerykańskiego oddziału są m.in. Facebook, Talenti, Boss i AstraZeneca.

Zmiana systemu funkcjonowania Sputnik Studio związana jest m.in. z inwestycjami w projekty fabularne. - Jesteśmy w trakcie realizacji projektu fabularnego, na podstawie zakupionego scenariusza Sebastiana Wasińskiego “Innego końca świata nie będzie”, jednocześnie finalizujemy umowę ze znanym międzynarodowym reżyserem - wyjaśnia Magdalena Czmuda, CEO, executive producer Sputnik Studio.

 

 

(AMS, 23.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.