Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe portale nie zapomniały o Dniu Kobiet

Gazeta.pl przygotowała „Historię bez Polki”, która jest kompilacją treści z podręczników historii dla szkół podstawowych (fot. materiały prasowe)

Największe portale przygotowały specjalne akcje na Dzień Kobiet. Zachęcają kobiety do stawiania na rozwój zawodowy i pokazują, jak ich rola jest marginalizowana w polskich podręcznikach do historii.

W poniedziałek 8 marca w serwisach Interii (Grupa Polsat-Interia) pojawią się okolicznościowe teksty, a na stronie głównej Onetu (Ringier Axel Springer Polska) specjalne sekcje z materiałami poświęconymi kobietom. Z kolei dwie inne redakcje RASP – Noizz i Ofeminin – ruszają ze wspólną akcją #PrawaZamiastKwiatów, która ma zwrócić uwagę na problem praw reprodukcyjnych kobiet w Polsce.

Na stronie Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Holding) pojawił się specjalny boks, w którym Magdalena Wiereska, czyli Mama na Budowie opowie, jak to jest rzucić pracę w korporacji, urodzić trójkę dzieci i rozwinąć skrzydła w branży nieruchomości. Będzie też materiał wideo promujący akcję #Wszechmocne.

– To nowa akcja WP Kobieta zachęcająca panie, by postawiły na rozwój zawodowy. Redakcja będzie edukować, radzić, rozmawiać z ekspertami, prowadzić webinary z topowymi coachami. Start zaplanowany jest na 12 marca – mówi Ewa Podleśna-Ślusarczyk z serwisu WP Kobieta.

Z kolei zespół Gazeta.pl (Agora) przygotował publikację „Historia bez Polki”, która jest kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Powstała w wyniku analizy prawie 2 tys. stron podręczników do historii od czterech wiodących wydawnictw. 

– „Historia bez Polki” jest manifestacją głębokiej niezgody na zapaść edukacji i pomijanie roli kobiet w historii naszego kraju. To niebywałe, że rolę Polek na podstawie podręczników do historii można zmieścić na 32 stronach. „Podręcznik” jest dobitnym dowodem na to, jak wiele jest w tej sprawie do zrobienia – mówi Magdalena Karpińska, redaktorka prowadząca „Historię bez Polki”. 

Publikacja „Historia bez Polki” zostanie także wydrukowana i rozesłana do aktywistek i aktywistów wspierających walkę o równe prawa kobiet i mężczyzn. Swoje egzemplarze mają otrzymać także wszystkie kluby parlamentarne, a także politycy, w tym m.in. Jarosław Kaczyński, Przemysław Czarnek i para prezydencka.  

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 08.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.