Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska prowadzi kampanię wizerunkową z okazji 30-lecia

Kampanię uzupełnią teksty redakcyjne poruszające zagadnienia przedstawione w spotach wideo (screen: YouTube/Wirtualna Polska)

Portal Wirtualna Polska z okazji 30-lecia działalności rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem "Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce". Akcja ma podkreślać, że WP.pl publikuje wiarygodne i różnorodne wiadomości, stojąc na straży rzetelności i pluralizmu mediów.

Kampania "Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce" obejmuje główne stacje telewizyjne i internet (w tym YouTube, platformy Mety i TikTok), radio, kina, prasę i działania outdoorowe.

Czytaj też: Serwisy internetowe kanałów informacyjnych ze spadkami liczby użytkowników

Kampanię uzupełnią teksty redakcyjne poruszające zagadnienia przedstawione w spotach wideo. Seria artykułów w serwisie WP Wiadomości będzie dotyczyła m.in. migracji, bezpieczeństwa, kondycji polskiego rolnictwa, zmian klimatu, nowych technologii, zdrowia psychicznego, a także sportu i nauki.

Koncepcję kreatywną kampanii opracował zespół agencji reklamowej Supermarket we współpracy z działem marketingu Wirtualnej Polski (koordynatorkami projektu są Anna Szuszkiewicz i Magdalena Hadada). Produkcją spotów wideo zajął się dom produkcyjny ShootMe, a zakupem mediów i strategią promocji dom mediowy Value Media wraz z zespołami marketingu WP oraz Wakacje.pl.

Czytaj też: Powiązana z Republiką platforma sprzedażowa Goryla.pl ma ruszyć 1 grudnia

(MAK, 15.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.