Interia w kampanii wizerunkowej podkreśla, że stawia na autorskie i odpowiedzialne dziennikarstwo
10.11.2025, 08:27
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Portal Interia rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem "Wszystko, co ważne – teraz".
Interia w kampanii podkreśla, że stawia na autorskie i odpowiedzialne dziennikarstwo. Portal przypomina też, że oferuje m.in. podcasty prowadzone przez dziennikarzy, a także materiały z zagranicznych mediów.
Czytaj też: "Fakty" liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP, a za realizację spotu – studio Eternal Monkeys.
(MAK, 10.11.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










