Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Skiinfo.pl nie jest już aktualizowany

Polską wersją kierował Tomasz Wojciechowski (screen Skiinfo.pl)

Serwisy OnTheSnow i Skiinfo (w tym Skiinfo.pl) z informacjami dla narciarzy, należące do Mountain News Corporation, przestały być aktualizowane.

"Niestety z uwagi na zmieniający się krajobraz medialny Mountain News Corporation – właściciel portalu Skiinfo.pl - notowała w ostatnich latach spadki dochodów. W związku z dodatkowymi wyzwaniami ekonomicznymi związanymi z pandemią COVID-19, z którymi boryka się obecnie nasza firma, kontynuowanie funkcjonowania serwisu stało się finansowo nieopłacalne" - głosi oświadczenie zamieszczone w serwisie. Poinformowano jednocześnie, że właściciel "szuka możliwości sprzedaży, wniesienia aktywów lub partnerstwa z innym operatorem mediów internetowych".

- Jego dużym walorem była aktualność danych, a jeśli nie będzie aktualizowany w sezonie, będzie w zasadzie bezużyteczny - mówi Tomasz Wojciechowski, który był redaktorem naczelnym Skiinfo.pl. W Polsce pracował sam, do dyspozycji miał również snowreportera, który pracował na Słowacji - obsługiwał Polskę, Czechy i Słowację. Dział reklamy był w Monachium, a szefostwo firmy w Stanach Zjednoczonych.

- W ostatnich latach zrobiliśmy krok do przodu. Skiinfo.pl dołączył do czołówki portali zajmujących się tą tematyką - opowiada Tomasz Wojciechowski. - W 2013 roku, jak obejmowałem stanowisko, byliśmy na szóstym miejscu pod względem wersji językowych, a kończyliśmy na trzecim, za Francją i Stanami Zjednoczonymi. Wyprzedziliśmy wersję włoską i niemiecką.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 20.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.