VFP Communications nabywa prawa do marki Computerworld
Serwis Computerworld.pl ma się zmienić w styczniu 2026 roku (screen: Computerworld.pl)
VFP Communications, wydawca magazynów "Media Marketing Polska" i "Handel", zawarł pięcioletnią umowę licencyjną z Foundry International LLC. Dzięki niej ma wyłączne prawo do organizacji w Polsce wydarzeń pod marką Computerworld, będzie też zarządzać serwisem Computerworld.pl.
Podpisanie umowy z Foundry International LLC to pierwszy ruch zarządu VFP Communications po sfinalizowaniu wykupu menedżerskiego. Wydawca będzie organizować konferencje firmowane marką Computerworld: "Państwo 2.0", "Forum Architektów IT" i "Semafor – Forum Bezpieczeństwa i Audytu IT". W struktury VFP Communications zostanie włączony zespół, który dotychczas był odpowiedzialny za organizację tych wydarzeń.
VFP Communications przejmie też serwis Computerworld.pl, który w nowej strukturze ma ruszyć w styczniu 2026 roku.
Od połowy listopada 2025 spółka VFP Communications należy do jej menedżerów: Izabeli Sakowicz, Iwony Nawrockiej-Kilinowskiej i Łukasza Grabczyńskiego.
(PAR, 26.11.2025)










