Polska Press Grupa odświeżyła kolejny serwis tematyczny – StrefaEdukacji.pl
W serwisie StrefaEdukacji.pl poprawiono funkcjonalność i dostępność treści, pojawiły się też nowe działy (screen: StrefaEdukacji.pl)
Polska Press Grupa uruchomiła nową odsłonę serwisu StrefaEdukacji.pl, który zyskał świeżą formę oraz funkcje. Celem są większa funkcjonalność, lepsza dostępność treści i bardziej intuicyjna nawigacja.
Serwis został zaprojektowany z myślą o nauczycielach, uczniach, rodzicach oraz ekspertach edukacyjnych. Obok dotychczasowej Strefy Nauczyciela pojawiły się nowe przestrzenie: Strefa Rodzica oraz Strefa Samorządowca – skierowane do opiekunów dzieci i przedstawicieli władz, uczestniczących w kształtowaniu lokalnej polityki edukacyjnej. Uruchomiony został również nowy dział agregujący treści związane z reformą edukacji w 2026 roku, który będzie na bieżąco aktualizowany o analizy, komentarze i wywiady z ekspertami.
Naczelny: "Wartościowe treści w przystępnej formie"
W serwisie pojawiły się także nowe sekcje redakcyjne – "Wywiadówka", czyli rozmowy z nauczycielami, pedagogami i osobami związanymi z edukacją, a także "Plan lekcji" z najnowszymi wiadomościami, oraz przestrzeń z opiniami dziennikarzy serwisu, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i refleksjami na temat edukacji.
Czytaj też: Polska Press z reportażem o Polakach walczących w Ukrainie. To element promocji jakościowego dziennikarstwa
"Edukacja nieustannie ewoluuje, dlatego zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie wspierać dialog, inspirować do działania i dostarczać wartościowe treści w przystępnej formie" – podkreśla w komunikacie Rafał Kerger, redaktor naczelny serwisu StrefaEdukacji.pl.
Zoptymalizowana struktura strony ma pozwolić na lepszą ekspozycję materiałów redakcyjnych i jednocześnie zwiększyć efektywność wyświetlanych formatów reklamowych. W ramach kampanii promującej nową Strefę Edukacji zaplanowano m.in. publikację artykułów i debat tematycznych, kampanię w mediach społecznościowych, a także działania z influencerami.
Za identyfikację wizualną serwisu odpowiada dyrektor kreatywny PPG – Tomasz Bocheński, za wdrożenie technologiczne – dział IT, a za kreację i zaplanowanie kampanii – dział marketingu Polska Press Grupy. PPG ma obecnie 17 wyspecjalizowanych serwisów tematycznych.
Czytaj też: TVP zapowiada zawiadomienie prokuratury w sprawie hejtu na Joannę Dunikowską-Paź
(PAR, 20.08.2025)










