Havas i Ministry of Creativity tworzą eventowy projekt Online Experience

Oferta zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe (fot. materiały prasowe)
Należąca do Havas Media Group jednostka zajmująca się projektami specjalnymi Havas Sports & Entertainment wraz z agencją eventową Ministry of Creativity połączyły kompetencje we wspólnym projekcie Online Experience.
W ramach Online Experience oba podmioty oferują klientom organizację i wsparcie kreatywne przy wydarzeniach online, takich jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy. To ich sposób na wyjście z trudnej sytuacji, w której znalazła się w wyniku pandemii koronawirusa branża MICE. Wspólna oferta Havas Sports & Entertainment i Ministry of Creativity zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe.
„W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów. Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych” - komentuje Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment.
Havas Media Group i Ministry of Creativity są członkami Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
(IKO, 21.04.2020)
