Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy tygodników opinii w marcu ze znacznym wzrostem

W marcu serwis Wprost.pl odwiedziło 8,96 mln użytkowników (screen: Wprost.pl)

Wprost.pl pod względem liczby użytkowników prowadził w marcu w zestawieniu serwisów tygodników ogólnopolskich i miał najwięcej odsłon. Największy wzrost rok do roku notuje Dorzeczy.pl.

Jak wynika z badania Gemius/PBI, w marcu serwis Wprost.pl odwiedziło 8,96 mln użytkowników (wzrost o 206,84 proc. w stosunku do marca 2019 roku). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl - 4,72 mln (wzrost o 277,59 proc.), Newsweek.pl - 4,25 mln (wzrost o 45,54 proc.), Polityka.pl - 3,66 mln (wzrost o 235,77 proc.), Niedziela.pl - 0,85 mln (wzrost o 30,76 proc.), Gosc.pl - 0,83 mln (wzrost o 15,27 proc.), Tygodnikpowszechny.pl - 0,22 mln (spadek o 31,25 proc.), Wsieciprawdy.pl - 0,046 mln (wzrost o 14,99 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Wprost.pl - 77,21 mln (wzrost o 125,29 proc.). Kolejne w tej kategorii były: Dorzeczy.pl - 47,33 mln (wzrost o 303,15 proc.) oraz Newsweek.pl - 15,33 mln (wzrost o 71,66 proc.).

30 marca ukazało się ostatnie wydanie papierowego "Wprost". Wydawca zapowiedział, że tytuł będzie miał teraz wyłącznie cyfrowe wydanie.

Wyniki serwisów Niedziela.pl oraz Tygodnikpowszechny.pl są estymowane.

(PAZ, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.