Michał Pol promuje markę X-kom
Michał Pol był dyrektorem segmentu sportowego w RAS Polska (fot. materiały prasowe)
Michał Pol, były dyrektor segmentu sportowego RAS Polska, a obecnie partner agencji marketingu sportowego Sport Brokers (Grupa Arskom), nawiązał współpracę z marką X-kom, siecią sklepów specjalizujących się w sprzedaży elektroniki użytkowej.
Michał Pol będzie promował markę X-kom w mediach społecznościowych: na kanale Polsport na YouTube (126 tys. subskrypcji) będzie zachwalał produkty z oferty tego sklepu oraz weźmie udział w szeroko zakrojonych akcjach angażujących kibiców. X-kom podkreśla, że chce wykorzystać popularność dziennikarza, który zgromadził wokół siebie sportową społeczność. W związku z tym zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo.
Agencja Sport Brokers (specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze sportowych kampanii mediowych oraz influencerskich) odpowiada za koordynację współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów X-kom. Firma ta jest sponsorem m.in. organizacji e-sportowej x-kom AGO.
(IKO, 19.03.2020)