Andrzej Kamiński chief sales officerem w agencji Arskom
Andrzej Kamiński pracował wcześniej w Wirtualnej Polsce i Ringier Axel Springer Polska (fot. materiały prasowe)
Andrzej Kamiński, były dyrektor sprzedaży Wirtualnej Polski, został chief sales officerem w agencji marketingu sportowego Arskom.
To nowo utworzone stanowisko w strukturach agencji. Kamiński odpowiada za monetyzację portfolio Arskom wraz za skalowaniem i rozwojem organizacji w zakresie produktu reklamowego, sprzedaży i komercjalizacji.
Andrzej Kamiński do kwietnia 2025 roku był dyrektorem sprzedaży Wirtualnej Polski. Do biura reklamy WP dołączył w kwietniu 2024 roku. Poprzednio przez 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy "Przeglądu Sportowego" w Marquard Media.
(KOZ, 01.09.2025)










