Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Kamiński chief sales officerem w agencji Arskom

Andrzej Kamiński pracował wcześniej w Wirtualnej Polsce i Ringier Axel Springer Polska (fot. materiały prasowe)

Andrzej Kamiński, były dyrektor sprzedaży Wirtualnej Polski, został chief sales officerem w agencji marketingu sportowego Arskom.

To nowo utworzone stanowisko w strukturach agencji. Kamiński odpowiada za monetyzację portfolio Arskom wraz za skalowaniem i rozwojem organizacji w zakresie produktu reklamowego, sprzedaży i komercjalizacji.

Andrzej Kamiński do kwietnia 2025 roku był dyrektorem sprzedaży Wirtualnej Polski. Do biura reklamy WP dołączył w kwietniu 2024 roku. Poprzednio przez 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy "Przeglądu Sportowego" w Marquard Media.

(KOZ, 01.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.