Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzemień, Sochacka, Laskus - nominowani w konkursie AD WO/MAN 2019

Nazwiska kolejnych nominowanych przedstawił Rafał Baran z Bridge2Fun

Grzegorz Krzemień z GoldenSubmarine, Izabela Sochacka z Carat Polska oraz Jakub Laskus z Bites to kolejni nominowani w organizowanym przez magazyn „Press” konkursie AD WO/MAN Roku 2019.

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne.

Do 28 lutego magazyn „Press” publikuje nominowanych w powyższych kategoriach. Pierwsze nazwiska pojawiły się w poniedziałek, kolejne we wtorek. Oto kolejni nominowani.

Press

(fot. materiały prasowe)

Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine, która obecnie zatrudnia 120 osób. Agencja od kilku lat niezmiennie otrzymuje w „Panoramie Reklamy" wyróżnienia (Skuteczność Roku, Zaufanie Roku, Wynik Roku, Niezawodna Agencja), co świadczy o tym, że strategia jej rozwoju jest przemyślana i skuteczna, bo pozwala jej od lat utrzymać się w rynkowej czołówce. To agencja niezmiennie solidna, a dynamika przychodów od lat jest na dwucyfrowym poziomie. Rok 2019 roku to kolejne sukcesy biznesowe GoldenSubmarine, m.in. wygranie przetargów Lotte Wedel, Nestlé Polska czy Škoda Auto Poland.

Krzemień jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB i konkursu Mixx Awards. Jest także wykładowcą warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego i jurorem wielu konkursów reklamowych w Polsce. Ponadto autorem książek o zarządzaniu i e-marketingu, w tym wydanej w 2019 „Własna firma krok po kroku". Twórcą firmowego bloga (Blog.goldensubmarine.com), który rozwija od ponad 12 lat.

Press

(fot. materiały prasowe)

W kategorii Agencje mediowe nominację otrzymuje Izabela Sochacka, managing director Carat Polska i co-managing director Dentsu X. Z Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 2006 roku. Łączy obowiązki managing directora Carat Polska z zarządzaniem nowo powstałą agencją Dentsu X – Events & Media, której jest co-managing directorem od stycznia 2019 roku (zarządza nią wraz z Jackiem Wnorowskim). Jeszcze przed oficjalnym startem Dentsu X rozpoczęło obsługę full service firmy kosmetycznej Estée Lauder. Współkierowana przez Sochacką agencja zdążyła otrzymać srebrną statuetkę Effie za kampanię „Kobiece rozmowy” dla Polpharmy oraz tytuł Debiut Roku w „Panoramie Reklamy”. Tymczasem zarządzana również przez nią agencja Carat w 2019 roku zintensyfikowała zabiegi o nowych klientów. W efekcie portfolio wzbogaciło się m.in. o Grupę PZU.

Press

(fot. materiały prasowe)

W kategorii Studia produkcyjne nominowany jest Jakub Laskus, założyciel Bites i Crunch Films. Laskus w 2016 roku uruchomił studio kreacji wideo Bites specjalizujące się w realizacji sesji zdjęciowych oraz produkcji filmów reklamowych z wykorzystaniem efektów specjalnych, wspierając w tym zakresie agencje reklamowe i domy produkcyjne. W maju 2019 roku Bites powołało nową strukturę – Crunch Films, czyli dział, który realizuje mniejsze formy produkcyjne, przygotowywane głównie z przeznaczeniem do internetu. A w grudniu tego samego roku Bites kupiła studio produkcyjne Mniam, którego właścicielem został w 2017 roku Jacek Kulczycki, prezes OTO Film. Dzięki tej transakcji hala i sprzęt Mniam (marka zniknęła z rynku) posłużyły do rozbudowy Crunch Films, który ma być odrębną spółką. W praktyce oznacza to, że Bites koncentruje się na realizacji filmów wymagających zaawansowanych efektów specjalnych, a Crunch na kontencie tworzonym z myślą o nowych mediach.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na adman.press.pl. Głosowanie w konkursie rusza 2 marca, a laureatów poznamy w kwietniu.

Organizator: „Press”

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska

Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska

Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal

Patron medialny: Sprawny Marketing.

(CP, 26.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.