Gaworski, Kawecki, Sawicki - kolejni nominowani w konkursie AD WO/MAN 2019
Nazwiska kolejnych nominowanych przedstawił Jacek Stalewski z Grandes Kochonos
Marcin Gaworski ze 180heartbeats + Jung von Matt, Adrian Kawecki z Mindshare Poland i Kacper Sawicki z Papaya Films - to kolejni nominowani w konkursie AD WO/MAN Roku 2019. W organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne.
Od 24 do 28 lutego na Press.pl (a także www.adman.press.pl i na facebookowym profilu konkursu AD WO/MAN) podajemy po jednym nominowanym w każdej z trzech kategorii plebiscytu. Pierwszych nominowanych wskazaliśmy w poniedziałek.
Kolejnymi nominowanymi w konkursie AD WO/MAN 2019 są:
(fot. materiały prasowe)
Marcin Gaworski, CEO & partner 180heartbeats + Jung von Matt,
Gaworski dyrektorem zarządzającym agencji jest od czasu jej powstania w 2007 roku. Pozostał na tym stanowisku w 2012 roku po połączeniu z niemiecką Jung von Matt. 180heartbeats + Jung von Matt jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce – ma na koncie 280 nagród i wyróżnień na krajowych i międzynarodowych konkursach, m.in. za projekt „Niezniszczalna tęcza” (m.in. Cannes Lions, Effie, KTR).
Według raportu 2019 Global Creativity Report By Cannes Lions jest to 10. najbardziej kreatywna niezależna agencja reklamowa na świecie. Agencja wprowadziła w 2019 roku badanie efektywności eventów i uruchomiła usługi PR oparte na big data, jest także na liście Actions on Google Agency Directory – firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości projekty wykorzystujące asystenta Google.
Gaworski myśli o biznesie reklamowym szerzej, jest inwestorem w Knowledge Hub Starter, Funduszu Venture Capital inwestującym w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Jeden z założycieli Cheesecat, platformy analityki mediów społecznościowych. Ekspert ds. internetu i mobile w zespole projektowym inkubatora BonusCard, członek rady ekspertów ThinkTank. Członek rady nadzorczej SAR (od 2017) oraz komitetu organizacyjnego Effie 2018.
(fot. materiały prasowe)
Adrian Kawecki, CEO Mindshare Poland
Adrian Kawecki zarządza agencją mediową Mindshare od 2004 roku. Wcześniej przez dwa lata był dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD. W 2019 roku Mindshare zakwalifikowała się do pierwszej dziesiątki najlepszych agencji w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland”. Wpływ na to miały m.in. dobre wyniki finansowe spółki, która w 2018 roku wypracowała 250 tys. zł zysku netto, chociaż rok wcześniej miała 2,1 mln zł straty (przychody spółki wzrosły o 26,1 proc., do 492,4 mln zł).
Na początku minionego roku agencja została międzynarodowym hubem marki Mazda ds. SEM, rozszerzając współpracę z tym klientem. Rozpoczęła też obsługę mediową Mondelez International w Polsce i koordynację prac dla tego koncernu na rynkach NCE. Klientami Mindshare zostały również Facebook, WWF i Spinmaster. Zarządzana przez Adriana Kaweckiego agencja w ub.r. stworzyła Planing of Purpose, czyli inkubator projektów służących aktywizacji społecznej marek oraz dział zajmujący się działaniami e-commerce – Shop+.
Adrian Kawecki w ramach działającego przy SAR Klubu Agencji Mediowych dołączył do zespołu media agency committee, który który wspólnie z marketerami zajmuje się opiniowaniem koncepcji badania jednoźródłowego – Kawecki jest jednym z liderów tego projektu. W konkursie AdMan 2014 roku zdobył piąte miejsce.
(fot. materiały prasowe)
Kacper Sawicki, założyciel i partner zarządzający Papaya Films
Producent reklamowy i filmowy, który pokazał, że biznes i kreatywność mogą iść w parze. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywał w MTV Networks oraz produkując m.in. dla BBC i agencji Reuters. W 2006 roku założył studio Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded contentu, a także tworzeniem autorskich treści filmowych.
Papaya Films szybko stało się największym studiem produkcyjnym w Polsce. Ma biura w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku, zrealizowało ponad 1800 kampanii reklamowych w 42 krajach i zostało wyróżnione 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017, 2018 oraz 2019, Grand Prix, Titanium, Złotem, Srebrem i Brązem na Cannes Lions Festival.
Sawicki jest nie tylko twarzą studia, ale również inicjatorem i szefem konkursu dla młodych twórców reklamowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej, w 2016 rozwinął platformę dla autorskich treści filmowych – Papaya Films Original Series, gdzie niezależni twórcy z całego świata realizują filmy krótkometrażowe. Wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks i okolicznościowego magazynu.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.
Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na www.adman.press.pl
Głosowanie w konkursie rusza 2 marca 2020 roku, a laureatów poznamy w kwietniu.
Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal
Patron medialny: Sprawny Marketing
(CP, 25.02.2020)