Awans TV Trwam w rankingu najchętniej oglądanych telewizji
Udział TV Trwam w 2019 roku wzrósł w porównaniu z 2018 rokiem (screen YouTube.com/Radio Maryja)
W 2019 roku udział TV Trwam w rynku wyniósł 0,38 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Z opublikowanego przez KRRiT zestawienia średniorocznych udziałów kanałów objętych badaniem Nielsena wynika, że TV Trwam był w 2019 roku na 40. pozycji, podczas gdy w 2018 na 45., a w 2017 roku - na 30. pozycji.
W porównaniu z 2018 rokiem udział TV Trwam wzrósł nieznacznie - z 0,36 proc. do 0,38 proc. Był identyczny jak TVP Kultura (również 0,38 proc.). Tuż przed nimi znalazły się TVP HD (0,4 proc.) i TVN 24 BiS (0,39 proc.).
Wyniki TV Trwam nie są ogólnodostępne w panelu Nielsen Audience Measurement. Kanał dostępny jest na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
(KOZ, 31.01.2020)