Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grudniowe spadki czołowych serwisów ogłoszeniowych

Najmniej stracił w grudniu serwis Sprzedajemy.pl. Odwiedziło go 4 mln użytkowników (screen: Sprzedajemy.pl)

W grudniu wszystkie serwisy ogłoszeniowe z czołowej dziesiątki zestawienia zanotowały spadki liczby użytkowników. Najmniej stracił Sprzedajemy.pl, najwięcej - Gowork.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w grudniu serwis Olx.pl odwiedziło 12,83 mln użytkowników (spadek o 4,32 proc. w porównaniu z listopadem). Dalej znalazły się: Otomoto.pl - 5,96 mln (spadek o 12,35 proc.), Booking.com - 4,22 mln (spadek o 9,44 proc.), Sprzedajemy.pl - 4 mln (spadek o 2,43 proc.), Otodom.pl - 3,01 mln (spadek o 6,23 proc.), Pracuj.pl - 2,38 mln (spadek o 12,17 proc.), Lento.pl - 2,27 mln (spadek o 8,83 proc.), Gratka.pl - 2,21 mln (spadek o 8,67 proc.), Gowork.pl - 2,2 mln (spadek o 29,26 proc.), Indeed.com - 1,83 mln (spadek o 15,66 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Olx.pl - 1,52 mld (spadek o 8,43 proc.). Kolejne w tej kategorii były: Otomoto.pl - 336,04 mln (spadek o 8,45 proc.) oraz Otodom.pl - 63,07 mln (spadek o 6,07 proc.).

(PAZ, 23.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.