Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis SkyShowtime zanotował słabszy debiut w Polsce niż Disney+

SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount (fot. materiały prasowe)

Serwis SkyShowtime miał w Polsce słabszy debiut niż konkurencyjny Disney+ – wynika z danych Mediapanel PBI/Gemius.

W miesiącu premiery (od 14 czerwca 2022) stronę Disneyplus.com odwiedziło przeszło 3 mln osób, a w lipcu już o 600 tys. więcej (wzrost o 18,5 proc.). W miesiącu premiery SkyShowtime (luty 2023) stronę platformy przeglądało nieco ponad 1 milion osób, a w marcu 2023 liczba ta niemal się podwoiła, do 1,9 mln.

Użytkownicy SkyShowtime spędzali tam w marcu blisko 30 proc. mniej czasu niż w lutym (51 minut wobec 36 minut średnio miesięcznie). W przypadku Disney+ było odwrotnie – w miesiąc po premierze (lipiec 2022) odwiedzający stronę Disneyplus.com spędzali na niej ponad 70 proc. więcej czasu, niż w czerwcu (1h 58 min wobec 3h 24 min średnio miesięcznie).

Czytaj też: "Warszawianka" z Szycem w czerwcu w SkyShowtime

Większość użytkowników SkyShowtime stanowią mężczyźni (56 proc.), podczas gdy stronę Disney+ chętniej odwiedzają kobiety (53 proc.). Tę drugą platformę chętnie wybierają użytkownicy do 24. roku życia, którzy stanowią 26 proc. wszystkich odwiedzających ją osób. Z kolei w przypadku SkyShowtime największy udział wśród użytkowników mają osoby powyżej 50. roku życia, stanowiący 42 proc. ogółu.

Jak wynika z danych gemiusAdReal, w przypadku Disney+ kreacje promocyjne emitowane były już w połowie maja, ze szczytem intensywności w połowie czerwca. Łączny zasięg kampanii (digital, telewizja, radio) wyniósł w czerwcu 96,6 proc. i przyniósł 1 552 443 568 kontaktów reklamowych. Z kolei w lipcu było to odpowiednio 92,3 proc. zasięgu i 688 708 743 wygenerowanych kontaktów reklamowych.

Natomiast SkyShowtime skumulował działania reklamowe w okresie premiery. Łącznie w lutym kreacje marki dotarły do 88,5 proc. populacji i wygenerowały ok. pół miliarda kontaktów reklamowych. W marcu łączny zasięg działań reklamowych w internecie, telewizji i radiu to 93 proc., a liczba kontaktów reklamowych – ok. 800 mln.

Czytaj też: Trzeci sezon "Wiedźmina" w Netflixie od końca czerwca

(MNIE, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.