W szponach hazardu
Etoto ma na swojej liście kilka innych nazwisk dziennkarzy, o których się starano, ale Roman Kołtoń, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Michał Pol byli na samym jej szczycie (fot. https://vimeo.com/325192106)
Zakłady bukmacherskie kuszą dziennikarzy sportowych coraz atrakcyjniejszymi ofertami współpracy. Tych, którzy odmawiają, ubywa.
Film z making of tegorocznej sesji zdjęciowej ambasadorów zakładów bukmacherskich Etoto. Udział biorą: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Michał Pol. Ubrani w eleganckie garnitury świetnie się bawią, pozując do zdjęć. Na sygnał reżysera jednocześnie podnoszą do ust mikrofony z nałożoną kostką z logo Etoto.
– Byłem dinozaurem w promowaniu zakładów bukmacherskich. Wieszano na mnie psy, a dziś robią to wszyscy dziennikarze sportowi, którzy są rozpoznawalni i prezentują odpowiedni poziom merytoryczny – mówi nie bez satysfakcji Mateusz Borek, komentator sportowy Polsatu.
Sęk w tym, że nie wszyscy. Kwestia współpracy i promowania zakładów bukmacherskich dzieli środowisko dziennikarzy sportowych.
(GK, 08.11.2019)
Pozostałe tematy weekendowe
Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.
Tu wpisz kod jeśli dostałeś go mailem kupując dostęp w redakcji „Press”. Więcej informacji w regulaminie.