Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazetapolska.pl ze spadkiem liczby użytkowników

W sierpniu serwis Gazetapolska.pl odwiedziło o 15,66 proc. mniej użytkowników niż w lipcu (screen: Dorzeczy.pl)

Wśród serwisów internetowych tygodników opinii w sierpniu najwięcej użytkowników zyskał Dorzeczy.pl (Orle Pióro) i tym samym zwiększył przewagę nad Polityka.pl (Polityka). Jako jedyny spadek odnotował serwis Gazetapolska.pl (Niezależne Wydawnictwo Polskie).

W sierpniu serwis Wprost.pl (AWR "Wprost") odwiedziło 3,43 mln internautów, czyli o 4,57 proc. więcej niż w lipcu. Newsweek.pl (RAS Polska) miał 2,19 mln użytkowników (wzrost o 5,79 proc.), Dorzeczy.pl - 1,82 mln (wzrost o 42,18 proc.), Polityka.pl - 1,18 mln (wzrost o 9,25 proc.), Gosc.pl (Instytut Gość Media) - 765,08 tys. (wzrost o 28,02 proc.), Wsieciprawdy.pl (Fratria) - 47,73 tys. (wzrost o 0,88 proc.), Gazetapolska.pl - 31,72 tys. (spadek o 15,66 proc.).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu przez użytkowników liderem w sierpniu był serwis Dorzeczy.pl z wynikiem dziewięć minut i cztery sekundy - o dwie minuty i 27 sekund mniej niż w lipcu. Drugi pod tym względem był Gosc.pl - cztery minuty i 54 sekundy, trzeci Polityka.pl - cztery minuty i dwie sekundy.

 

(PAZ, 24.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.