Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Consumer Bank promuje się "bez gadania", Ireneusz Krosny w kampanii

Współpraca Santander Consumer Banku z Ireneuszem Krosnym będzie miała charakter długofalowy (fot. materiały prasowe)

Po teaserowym etapie kampanii z mimem Ireneuszem Krosnym od dziś Santander Consumer Bank rusza z kampanią pod hasłem „bez gadania”.

Kampania Santander Consumer Banku została podzielona na dwie fazy. W pierwszej, emitowanej od 7 września, znalazła się seria trzech spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima Ireneusza Krosnego. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie: www.wygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać 1 tys. zł. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 tys. zł. W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater Ireneusz Krosny zachęca do skorzystania z oferty banku i zaspokajania swoich potrzeb czy zrealizowania planów.

Kampania emitowana będzie do końca października. Spoty banku z udziałem mima można obejrzeć m.in. w Polsacie, TVP 1, TVP 2 i kanałach tematycznych, w VoD oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Oldboys & Freshmilk, a za realizację reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.

Santander Consumer Bank należy do Grupy Santander, tej samej co Santander Bank Polska (działają jako niezależne banki). We wrześniu 2018 roku Santander Consumer Bank zmienił identyfikację wizualną - bank promował się wtedy hasłem "Zmieniamy logo, nie zasady!", a jego twarzą została biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk. Santander Consumer Bank posługuje się teraz logo z dodatkowym hasłem: „bank od kredytów”. Wskazuje ono na specjalizację i kluczową kompetencję banku – kredyty. To pozycjonowanie ma za zadanie pomóc klientom rozpoznać bank i odróżnić go od szeroko rozumianej konkurencji. Aby odbiorcom łatwiej było zidentyfikować placówkę Santander Consumer Banku, w białych witrynach jego oddziałów pojawiła się od dzisiaj postać mima i hasło “bank od kredytów”.

 - Współpraca z Ireneuszem Krosnym będzie miała charakter długofalowy - mówi Dariusz Józefiak, dyrektor departamentu marketingu i reklamy Santander Consumer Banku. - Będzie on brał udział także w naszych kolejnych działaniach komunikacyjnych. Chcemy, by stworzona przez niego postać wyróżniała nas na rynku i ułatwiała odróżnienie Santander Consumer Banku od innych instytucji – jako banku od kredytów.

Santander Consumer Bank oferuje kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są online i poprzez sieć oddziałów, a także w salonach i komisach samochodowych, sklepach i punktach usługowych.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 23.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.