Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania "Ty masz wiele talentów. My mamy wiele uczelni"

Kampania celuje głównie w młodzież z województwa śląskiego i sąsiednich regionów (fot. materiały prasowe)

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia rozpoczęła kampanię promującą ofertę edukacyjną związku miast pod hasłem: „Ty masz wiele talentów. My mamy wiele uczelni. Studiuj w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”.

Inicjatywa towarzyszy premierze nowej marki, Kampus GZM, i ma zachęcić młodych ludzi do wyboru jednej z uczelni na terenie Metropolii. Uruchomiony został serwis Kampusgzm.pl, który gromadzi informacje o 25 uczelniach działających na terenie GZM. W sieci i przestrzeni publicznej pojawiły się też pierwsze spoty promocyjne. Kolejne zapowiedziano na nadchodzące miesiące.

Kampania kierowana jest głównie do młodzieży z województwa śląskiego i sąsiednich regionów. Działania promocyjne prowadzone są w internecie (m.in. na TikToku, Instagramie, YouTubie i Spotify), a także na nośnikach outdoorowych, w prasie edukacyjnej i kinach.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Huta 19, a za planowanie i zakup mediów - Re58 (dawna Sigma Bis).

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to pierwszy w Polsce związek metropolitalny, obejmujący 41 miast i gmin w centralnej części województwa śląskiego, zamieszkany przez 2,1 mln osób.

 

(AMS, 27.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.