TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: na weekend

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w ”Lecie z radiem” nie pomogły Jedynce

Wśród gospodarzy "Lata z radiem" byli Agnieszka Kunikowska, Roman Czejarek i Daniel Wydrych (fot. materiały prasowe)

W przedpołudniowym paśmie rośnie słuchalność RMF FM i Radia Zet, a maleje radiowej Trójki i Jedynki, której nie pomogły zmiany w sztandarowej wakacyjnej audycji "Lato z radiem".

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w fali czerwiec-sierpień w godz. 9-12 w dni powszednie RMF FM miał 31,5 proc. udziału w czasie słuchania wobec 26,4 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,1 proc. do 12,4 proc.

W paśmie 9-12 w każdym kwadransie RMF FM słuchało 4,6 mln osób (o 639 tys. więcej niż rok wcześniej), Radia Zet - 2,1 mln (o 103 tys. więcej), radiowej Jedynki - 969 tys. (o 170 tys. mniej), a radiowej Trójki - 676 tys. (o 111 tys. mniej).

Radiowa Jedynka od końca czerwca w tych godzinach emitowała sztandarową wakacyjną audycję "Lato z radiem", do której wróciły elementy programu zdjęte przez poprzednią dyrekcję. Wśród gospodarzy byli Agnieszka Kunikowska, Roman Czejarek i Daniel Wydrych.

W ubiegłym roku audycję prowadzili głównie Monika Tarka i Robert Kilen, nadawano w niej felietony prawicowych publicystów. Zeszłoroczne "Lato z radiem" krytykowali słuchacze w mediach społecznościowych i rada programowa Polskiego Radia. Po wakacjach stanowisko stracił wicedyrektor Programu I Robert Tekieli, a z anteny zniknęli Tarka i Kilen.

⇒ ZOBACZ TEŻ: 

(KOZ, 13.09.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Polsat News. Obiektywnie w prawo
Patronite to nie kroplówka dla mediów
Plusy specjalizacji
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.