Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volkswagen zaprezentował nowy logotyp

Nowe logo ma być łatwiejsze do wykorzystania m.in. w mediach cyfrowych (fot. materiały prasowe)

Koncern motoryzacyjny Volkswagen zaprezentował nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Firma w nowej strategii stawia m.in. na elektromobilność i cyfryzację.

Nowe logo Volkswagena również składa się z liter V i W wpisanych w okrąg, wszystkie elementy są znacznie cieńsze w porównaniu z poprzednim logo. Całość jest pozbawiona elementów trójwymiarowych. Firma podkreśla, że nowe logo jest proste, przejrzyste i bardziej elastyczne, dzięki czemu jest również łatwiejsze do wykorzystania m.in. w mediach cyfrowych.

Nowa identyfikacja nawiązuje do strategii Volkswagena, w której zawarto takie kwestie, jak elektromobilność czy cyfryzacja.

Nowa identyfikacja zostanie wprowadzona najpierw w placówkach firmy w Europie, a w październiku w Chinach. Od początku 2020 roku nowe logo pojawi się w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałych regionach. W sumie zmiany obejmą 171 rynków, dotyczyć będą 10 tys. placówek dealerów i partnerów serwisowych. Łącznie wymienionych będzie ok. 70 tys. nośników z logo Volkswagena.

Poprzednie logo Volkswagena funkcjonowało od 2002 roku.

(PD, 11.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.