Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People jako head of strategic project

Przez ostatnie trzy lata Starczewski kierował marketingiem serwisów moto w OLX (fot. materiały prasowe)
Sebastian Starczewski objął stanowisko head of strategic project w agencji Vision & People. W nowej firmie będzie koncentrował się na planowaniu strategicznym i konsultingu dla Volkswagen Financial Services.
Starczewski to ekspert z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu markami. Przed dołączeniem do Vision & People przez trzy lata kierował marketingiem serwisów motoryzacyjnych w grupie OLX. Jego kariera obejmuje również kluczowe pozycje w marketingu takich firm, jak Lorenz-Bahlsen, SABMiller/Asahi, Wrigley, Grupa Żywiec, Subway oraz Żabka.
Czytaj też: Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansowały w Saatchi & Saatchi
Zaledwie tydzień temu VFS uruchomił pierwszą w historii marki kampanię telewizyjną. Za produkcję spotu odpowiadała agencja Vision & People.
(KAP, 17.11.2023)
