Volkswagen Group rozpoczyna przetarg mediowy
W 2020 roku niemiecka firma wydała 1,5 mld euro na zakup powierzchni reklamowych (fot. materiały prasowe)
Przetarg, który dotyczy wszystkich marek grupy, czyli VW, Audi, Škody i Seata, rozpocznie się w 2022 roku. Agencja mediowa PHD, która obsługuje grupę od 2016 roku, ma podpisany kontrakt do 2023.
Rzecznik Volkswagena potwierdził tę informację. "W nadchodzącym roku odbędzie się przetarg, którego zwycięzca przejmie dotychczasowy kontrakt agencyjny, który obowiązuje od 2016 do 2023 roku" - czytamy w oświadczeniu firmy, które zostało rozesłane dziennikarzom. Poprzedni przetarg trwał około roku. Zwycięzcą została agencja PHD, które w trakcie siedmioletniego kontraktu miała rozwinąć działania digital i programmatic dla swojego klienta. Niemiecki gigant samochodowy w 2020 roku wydał 1,5 mld euro na działania promocyjne swoich marek na całym świecie.
(KAP, 24.11.2021)