Patryk Grzeczka dyrektorem marketingu marek Cupra i Seat (Volkswagen Group Polska)
Przez ostatnie dziewięć lat Patryk Grzeczka odpowiadał za marketing marki Volkswagen Samochody Dostawcze (fot. materiały prasowe)
Od 1 września stanowisko dyrektora marketingu marek Seat i Cupra objął Patryk Grzeczka, doświadczony menedżer związany z Volkswagen Group Polska od 2008 roku.
Patryk Grzeczka od blisko 20 lat zajmuje się marketingiem i zarządzaniem markami. Karierę rozpoczął w Jutrzence Colian, gdzie pełnił funkcję junior brand managera ds. marek własnych. W 2008 roku dołączył do Volkswagen Group Polska, obejmując stanowisko product managera. W tej roli odpowiadał za kreowanie strategii sprzedaży i rozwój narzędzi wspierających procesy handlowe.
Przez ostatnie dziewięć lat kierował marketingiem marki, odpowiadając za kompleksową strategię, rozwój oferty produktowej oraz komunikację na rynku polskim.
Jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał za rozwój strategii produktowej i komunikacyjnej marek w Polsce. Celem jest wzmacnianie percepcji Cupry jako marki łączącej motorsportowe DNA z lifestyle’owym charakterem oraz dalszy rozwój pozycji Seata jako brandu nowoczesnego, praktycznego oraz dającego radość z codziennej jazdy.
Grzeczka zastąpił na stanowisku dyrektora Jakuba Kesslera.
(KAP, 02.09.2025)










