Volkswagen wspiera premierę "Obi-Wan Kenobi" na Disney+. Ewan McGregor ambasadorem marki

Ewan McGregor, grający tytułową rolę w serialu, w marcu brał udział w światowej premierze modelu Buzz (screen: YouTube/Volkswagen USA)
Ewan McGregor został ambasadorem marki Volkswagen. Marka jest partnerem serialu "Obi-Wan Kenobi" z uniwersum "Gwiezdnych wojen". Serial na platformie Disney+ zadebiutuje w piątek 27 maja.
Kampania promująca ID. Buzz, elektryczny, dostawczy model Volkswagena, została zrealizowana we współpracy z Lucasfilm i Industrial Light & Magic.
Czytaj też: 178 reklam oglądaliśmy każdego dnia roku 2021. W tym roku najmniej spotów – w dniu wybuchu wojny
"Działania jednoczą dwie silne globalne marki” – mówi Klaus Zellmer, członek zarządu Volkswagena ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażowej.
Ewan McGregor, grający tytułową rolę w serialu, w marcu brał udział w światowej premierze modelu Buzz. Samochodami marki Volkswagen jeździ od 16. roku życia.
Kampania stworzona przez przez Scholz & Friends i Markenfilm będzie prowadzona na wielu rynkach. Obejmie stacje telewizyjne, a także reklamy na billboardach i media społecznościowe.
Czytaj też: Disney+ także zaoferuje pakiet z reklamami
(MAC, 24.05.2022)
