Disney+ także zaoferuje pakiet z reklamami
Reklamy w Disney+ mają nie przekraczać czterech minut na godzinę
Serwis streamingowy Disney+ jeszcze przed końcem roku zamierza wprowadzić dla abonentów tańszy pakiet, ale z reklamami. Na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.
Reklamy mają mieć charakter family friendly, tzn. nie mogą promować alkoholu czy polityków. Serwis nie zamierza wyświetlać żadnych reklam na profilach stworzonych dla dzieci, a także przy treściach stworzonych z myślą o młodszych odbiorcach, nawet jeśli będą włączane na dorosłych profilach. Bloki reklamowe będą trwały cztery minuty na godzinę, czyli tyle, ile w konkurencyjnym HBO Max i dwa razy krócej niż w innym serwisie koncernu Disneya - Hulu.
Czytaj też: Disney+ za trzy lata przegoni Netflixa. Za pięć lat będzie 1,6 mld odbiorców streamingu
Pakiet z reklamami ma być tańszy od standardowego, ale na razie ceny nie podano. Obecnie abonament w USA kosztuje 7,99 dol. miesięcznie i 79,99 rocznie.
Do końca roku ofertę z reklamami wprowadzi także Netflix.
W Polsce Disney+ zadebiutuje 14 czerwca.
Czytaj też: Rosyjski Google ogłasza upadłość
(MAC, 19.05.2022)