TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Sierpień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Motoryzacyjny Netflix" od TVN Discovery

Za dostęp do Motor Trend On Demand trzeba zapłacić 4,99 dol. miesięcznie (screen YouTube/MotorTrend Channel)

Grupa TVN Discovery Polska szykuje polską wersję subskrypcyjnego serwisu wideo Motor Trend On Demand.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że zadebiutuje ona w Polsce w czwartym kwartale. W bibliotece Motor Trend On Demand (MTOD) mają znaleźć się m.in. programy motoryzacyjne z kanałów grupy i wyścigi samochodowe. Dostęp do serwisu będzie płatny (model subskrypcyjny). TVN Discovery ma w swojej ofercie kanał TVN Turbo, którego programy można oglądać w serwisie Player.pl.

W kwietniu 2018 roku Discovery Communications kupiło pakiet większościowy akcji koncernu TEN (The Enthusiast Network), nadawcy MTOD. Zmieniono jego nazwę na Motor Trend Group. Później Discovery przeprowadziło także rebranding swojego kanału Velocity na Motor Trend Network. 

Jak podaje "Variety", Motor Trend miał jeszcze przed zakupem przez Discovery ok. 165 tys. subskrybentów. Dziś za dostęp do platformy z krótkimi filmami, wiadomościami i wideo do oglądania na urządzeniach mobilnych użytkownicy płacą miesięcznie 4,99 dol. (ok. 19 zł). 

MTOD pokazuje m.in. zawody Pirelli World Challenge, Blancpain GT Series, DTM i Lamborghini Super Trofeo. W ofercie są takie programy, jak "Roadkill", "Dirt Every Day" czy "Head 2 Head". Motor Trend jako kanał telewizyjny dostępny jest m.in. w Stanach Zjednoczonych i we Włoszech.

Nazwa "Motor Trend" związana jest z amerykańskim miesięcznikiem motoryzacyjnym, który powstał w 1949 roku.

(KOZ, JSX, 16.08.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Obojętność nie jest niewinna – rozmowa z Moniką Sznajderman
OKO.press z ekskluzywnymi treściami i podcastami
Rząd nie wesprze producentów gier
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.