Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 i K2 Precise realizują kampanię z Andrzejem Bargielem dla Grupy Murapol

"Murapol, najlepsze miejsca na świecie" - to hasło kampanii (screen: Youtube.com/Murapol S.A.)

Agencje K2 i K2 Precise zrealizują kampanię 360 dla dewelopera Murapol - opracują spoty telewizyjne, reklamy prasowe, BTL, działania w digitalu, outdoor oraz zaplanują i kupią media.

Agencja K2 jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną kampanii pt. "Murapol, najlepsze miejsca na świecie" z Andrzejem Bargielem jako ambasadorem marki Murapol. Bargiel weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem jego trzech kolejnych wypraw wysokogórskich. Działania w internecie rozpoczną się jeszcze w czerwcu.

Andrzej Bargiel występował ostatnio w kampanii Banku Pekao SA, wcześniej himalaista był twarzą kampanii wódki z portfolio CEDC - Bols Platinum Magma.

 

(AMS, 27.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.