K2 i K2 Precise realizują kampanię z Andrzejem Bargielem dla Grupy Murapol
"Murapol, najlepsze miejsca na świecie" - to hasło kampanii (screen: Youtube.com/Murapol S.A.)
Agencje K2 i K2 Precise zrealizują kampanię 360 dla dewelopera Murapol - opracują spoty telewizyjne, reklamy prasowe, BTL, działania w digitalu, outdoor oraz zaplanują i kupią media.
Agencja K2 jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną kampanii pt. "Murapol, najlepsze miejsca na świecie" z Andrzejem Bargielem jako ambasadorem marki Murapol. Bargiel weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera, zaś Grupa Murapol będzie sponsorem jego trzech kolejnych wypraw wysokogórskich. Działania w internecie rozpoczną się jeszcze w czerwcu.
Andrzej Bargiel występował ostatnio w kampanii Banku Pekao SA, wcześniej himalaista był twarzą kampanii wódki z portfolio CEDC - Bols Platinum Magma.
(AMS, 27.06.2019)