Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini dla marki Lajkonik

Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini. Działania skierowane do przedstawicieli Gen Z potrwają do połowy listopada.

"CRUSHymy na punkcie Krakersów Mini" jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki krakersów. W nowej kampanii w roli głównej występują brand heroes brandu – Kruchy i Kruszyna.

Czytaj też: Michał Krajewski odchodzi z MassiveMusic Warsaw. Był liderem zespołu

Osią całej akcji jest konkurs, który rozpoczął się pod koniec października i zaplanowany jest do 12 listopada. Zadanie konkursowe polega na zgłaszaniu (w komentarzach pod postem konkursowym) definicji do związku frazeologicznego: "CRUSHyć na punkcie Krakersów Mini".

Agencja przygotowała także wsparcie digital konkursu. Do współpracy przy konkursie zapraszani są influencerzy działający na Instagramie i TikToku. Ich zadaniem jest przygotowanie treści związanych z CRUSHeniem oraz wspominanie o konkursie w swoich publikacjach.

Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500

(KAP, 03.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.