Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini dla marki Lajkonik

Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku (fot. materiały prasowe)
Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini. Działania skierowane do przedstawicieli Gen Z potrwają do połowy listopada.
"CRUSHymy na punkcie Krakersów Mini" jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki krakersów. W nowej kampanii w roli głównej występują brand heroes brandu – Kruchy i Kruszyna.
Czytaj też: Michał Krajewski odchodzi z MassiveMusic Warsaw. Był liderem zespołu
Osią całej akcji jest konkurs, który rozpoczął się pod koniec października i zaplanowany jest do 12 listopada. Zadanie konkursowe polega na zgłaszaniu (w komentarzach pod postem konkursowym) definicji do związku frazeologicznego: "CRUSHyć na punkcie Krakersów Mini".
Agencja przygotowała także wsparcie digital konkursu. Do współpracy przy konkursie zapraszani są influencerzy działający na Instagramie i TikToku. Ich zadaniem jest przygotowanie treści związanych z CRUSHeniem oraz wspominanie o konkursie w swoich publikacjach.
Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500
(KAP, 03.11.2023)
