TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Krajewski odchodzi z MassiveMusic Warsaw. Był liderem zespołu

Krajewski był dyrektorem kreatywnym w MassiveMusic od dwóch lat (fot. materiały prasowe)

Michał Krajewski zakończył współpracę z MassiveMusic Warsaw i od listopada 2023 roku będzie pracował na polskim i międzynarodowym rynku jako freelance creative producer & music supervisor.

Krajewski był liderem warszawskiego zespołu MassiveMusic od jego powstania w 2021 roku. W swojej 17-letnie karierze współpracował zarówno z marketerami, jak i z firmami z szeroko pojętej branży reklamowej. Był producentem w agencjach takich jak S&F czy Grey i konsultantem, producentem muzycznym i dyrektorem kreatywnym w Cord Worldwide, Big Sync Music i MassiveMusic. Przez lata swojej pracy realizował projekty dla wielu firm, m.in. dla Toyoty, Ferrero, IKEA, P&G, mBank, YES, Pepsico czy Audioteki.

Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500

Współpracował z agencjami tworzącymi i produkującymi komunikację (180heartbeats + JvM, VMLY&R, Publicis, Saatchi & Saatchi, DDB, Papaya Films, F25, ShootMe). Jako dyrektor kreatywny był wyróżniany w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych.

– Korzystając z mojego doświadczenia producenckiego, kreatywnego i strategicznego, chcę pomagać patrzeć na podobne wyzwania marketingowe kreatywnie i szeroko – wyjaśnia decyzją o rozpoczęciu freelancerskiej działalności.

Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini dla marki Lajkonik

(KAP, 03.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.